Inschrijvingen geopend!

Goed nieuws! Vanaf nu is het mogelijk je in te schrijven voor het NSK Lead + Speed 2019! Dit fantastische evenement zal plaatsvinden op 25 mei bij Mountain Network Noardwand in Leeuwarden. In deze gloednieuwe hal krijgen alle deelnemers de kans zich van hun beste kant te laten zien op een aantal mooie nieuwe routes en een officiƫle speedklimroute.

Na het klimmen voorzien wij je van eten een een te gek feest. Mocht je niet weer terug naar huis willen reizen vanuit het verre Friesland, dan zorgen wij voor slaapplaatsen, maar let op: je moet wel zelf een tent meenemen.

Lijkt het jou leuk om mee te doen? Meld je dan gauw aan via het inschrijfformulier. Mocht je nou niet willen klimmen, maar wel willen bijdragen aan het NSK, dan kun je je vanaf heden ook aanmelden als vrijwilliger via hetvrijwilligersformulier.

Voor verdere updates kun je ons volgen op facebook of de website in de gaten houden.

Wij hopen jullie allen te zien de 25e!