Nog een week om je aan te melden!

Mei is begonnen, wat betekent dat het NSK lead en speed in zicht is! Je hebt nog een week om je aan te melden, dus als je dit nog niet gedaan hebt, ga dan gauw naar nsk.alpenclub.nl/deelnemers!
Voor wie nog twijfelt of ie gaat, hier een (incompleet) lijstje met dingen die het NSK te bieden heeft:
~18 routes van de hoogste kwaliteit, waaronder een aantal makkelijke routes die getoproped zullen worden en een aantal moeilijkere routes die voorgeklommen zullen worden. Voor ieder wat wils, dus geen reden om bang te zijn dat je niet goed genoeg bent om mee te doen!
De mogelijkheid om te kijken hoe snel je nou eigenlijk klimt op Noardwand’s speedklimwand.
Een aantal vette side-events (houd deze pagina in de gaten voor meer info hierover!).
2 lead-finaleroutes en 1 speed-finale, waarin de sterkste klimmers alles zullen moeten geven, terwijl wij stervelingen onze SAC-genootjes zo hard mogelijk aanmoedigen.
Een episch intersaciaal feest met grote hoeveelheden bier (en cola) om een geslaagde wedstrijd te vieren.
Een heuse NSK-camping naast de klimhal, voor de mensen die helemaal vanuit het verre zuiden naar Friesland komen.
Kortom, mooie routes, veel gezelligheid en een hoop plezier! Met zoveel redenen om te komen, moet het haast wel de mooiste dag van 2019 worden, geef je dus snel op via nsk.alpenclub.nl/deelnemers!
Volg ons ook op https://www.facebook.com/events/831235153882495 voor alle belangrijke informatie!
Hopelijk tot de 25e!
Groetjes,De NSKcie der GSAC